Mijn naam is Octaaf .
Zoals mijn neus doet vermoeden, ben ik erg muzikaal.
Ik heb het moeilijk met leren, maar dankzij de hulp van fijne juffen en meesters, lukt het mij toch om goede punten te behalen.
Sporten doe ik ook heel graag.
Later wil ik graag een tof beroep leren.
Samen met mijn vriend Remi beleef ik erg veel plezier.


woensdag 10 oktober 2012

Naar de kinderboerderij


Klas Triangel ging naar de kinderboerderij in Torhout . Het thema : "

Wat de appelboom maakt , smaakt !" viel in goede smaak bij iedereen.

De kinderen leerden heel wat bij over het fruit , leerden schillen met een echt mes en maakten heerlijke appelflappen klaar !

We hadden ook heel veel geluk want " Oscar " , het ezelveulentje , was net een uurtje geleden geboren ! We vonden het allemaal " bèrekoddig"!

 
 



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten