Mijn naam is Octaaf .
Zoals mijn neus doet vermoeden, ben ik erg muzikaal.
Ik heb het moeilijk met leren, maar dankzij de hulp van fijne juffen en meesters, lukt het mij toch om goede punten te behalen.
Sporten doe ik ook heel graag.
Later wil ik graag een tof beroep leren.
Samen met mijn vriend Remi beleef ik erg veel plezier.


woensdag 3 juli 2013

Afscheid van de directeur

vrijdag , 21 juni werd juf Martine in de bloemetjes gezet door de leerkrachten en de kinderen van Remi en Octaaf.
Kevin bracht haar geblinddoekt , na een dolle autorit , naar de plaats van bestemming.
Juf Martine kon samen met alle kinderen van Octaaf en Remi ten volle genieten van de Vlaamse kermis.
Op het eind kon ze nog naar een prachtig lied luisteren over haar hele carrière !
't Werd een keitoffe namiddag waarin iedereen zich goed amuseerde !

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten