Mijn naam is Octaaf .
Zoals mijn neus doet vermoeden, ben ik erg muzikaal.
Ik heb het moeilijk met leren, maar dankzij de hulp van fijne juffen en meesters, lukt het mij toch om goede punten te behalen.
Sporten doe ik ook heel graag.
Later wil ik graag een tof beroep leren.
Samen met mijn vriend Remi beleef ik erg veel plezier.


maandag 16 maart 2015

Zuidactiedag

Dinsdag 10 maart was een toffe dag voor klas Piccolo : 's morgens gingen we luisteren naar een prachtig verhaal van " Licht uit" in de verteltent van Guy Daniels . Dit ging door in de bieb van Roeselare.

Vanaf 10u40 was er dan op school de " zuidactiedag" : luisteren naar het verhaal van Juf Anne over Afrika , armbandjes knutselen , leuke Afrikaanse estafettes met Stan , jembe-sessie met Pieter ...kortom allemaal heel leuke activiteiten ! De dag vloog voorbij en iedereen had zich geamuseerd!
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten