Mijn naam is Octaaf .
Zoals mijn neus doet vermoeden, ben ik erg muzikaal.
Ik heb het moeilijk met leren, maar dankzij de hulp van fijne juffen en meesters, lukt het mij toch om goede punten te behalen.
Sporten doe ik ook heel graag.
Later wil ik graag een tof beroep leren.
Samen met mijn vriend Remi beleef ik erg veel plezier.


donderdag 9 februari 2017

Waar zijn die tandjes??

Waar zijn die handjes? Euh... Waar zijn die tandjes! 
Tijdens de lessen W.O. zijn we volop bezig met de lessen rond ons lichaam. Eerst en vooral waren onze tanden aan de beurt. Wat is goed voor onze tanden, hoe vaak moeten we naar de tandarts, hoeveel tanden hebben we in onze mond...?  Maar vooral, hoe moeten we onze tanden goed poetsen? We testten dat even allemaal samen uit in de klas! Gezellig, zo samen tanden poetsen 😁

3,2,1... KLAAR? 







START!!







TADA! MOOI WIT! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten