Mijn naam is Octaaf .
Zoals mijn neus doet vermoeden, ben ik erg muzikaal.
Ik heb het moeilijk met leren, maar dankzij de hulp van fijne juffen en meesters, lukt het mij toch om goede punten te behalen.
Sporten doe ik ook heel graag.
Later wil ik graag een tof beroep leren.
Samen met mijn vriend Remi beleef ik erg veel plezier.


dinsdag 9 mei 2017

De kinderen van Octaaf en klas Djembé liepen maandag mee in Brugge . Daar was een loopwedstrijd gepland met Tia Hellebaut , One mile a day. Er namen heel wat scholen deel , iedereen kreeg een medaille en een mooi rugzakje met een flesje water. 
Elke donderdag- en dinsdagmorgen lopen de kinderen 1,6 km vooraleer ze aan de lessen beginnen. Dit heeft een heel goed effect op iedereen !!! Ook op de juffen !














































Geen opmerkingen:

Een reactie posten