Mijn naam is Octaaf .
Zoals mijn neus doet vermoeden, ben ik erg muzikaal.
Ik heb het moeilijk met leren, maar dankzij de hulp van fijne juffen en meesters, lukt het mij toch om goede punten te behalen.
Sporten doe ik ook heel graag.
Later wil ik graag een tof beroep leren.
Samen met mijn vriend Remi beleef ik erg veel plezier.


dinsdag 27 april 2010

Naar zuivelboerderij 't Motehof

vrijdag , 23 maart , ging de klas van Juf Kaat op bezoek naar de zuivelboerderij 't Motehof in Hooglede. Ze leerden er alles over de bereiding van melk tot alle zuivelproducten , ze mochten ook alles proeven en hun mening erover zeggen.
De gastvrouw vertelde op een heel aangename manier hoe ze werken op deze boerderij. de kinderen luisteren erg geboeid .
Toen nam de boer ons mee naar de melkput waar hij de koeien molk en wij mochten een vers glaasje melk proeven , mmm, lekker !!! En als verrassing mochten de kinderen toen de kalfjes melk geven met de papfles , wat er leuke ervaring was dit voor hen ! Deze zuivelboerderij is een echte aanrader !








Geen opmerkingen:

Een reactie posten