Mijn naam is Octaaf .
Zoals mijn neus doet vermoeden, ben ik erg muzikaal.
Ik heb het moeilijk met leren, maar dankzij de hulp van fijne juffen en meesters, lukt het mij toch om goede punten te behalen.
Sporten doe ik ook heel graag.
Later wil ik graag een tof beroep leren.
Samen met mijn vriend Remi beleef ik erg veel plezier.


vrijdag 23 april 2010

Op uitstap naar de Palingbeek

Dinsdag 20 april , in de namiddag , vertrokken de klas van Juf Els, juf Kaat en juf Annelore naar de Palingbeek . De oudste kinderen vermaakten zich met een heel leuk park- en bosspel over het huis Anubis , ingericht door het SVS. Ze mochten allerlei spelen doen onder begeleiding van studenten sport . De zon was van de partij en de inzet was uitstekend !
De kleinsten van juf Kaat genoten van de mooie speeltuin en het bouwen van een kamp in het bos , ook zij hadden een zalige namiddag !










Geen opmerkingen:

Een reactie posten